Idemo u srednju!

Od petka 25. svibnja započele su prijave za upis u srednju školu. Dan ranije održan je webinar na kojem su osmaši mogli dobiti detaljne upute o proceduri upisa koja je pred njima. Ovdje vam donosimo osnovne informacije i važnije datume uz napomenu da sve informacije možete dobiti u publikaciji “Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2018./2019. – Idemo u srednju!”

ŠTO SE VREDNUJE PRI UPISU?

  • zaključne ocjene od 5. do 8. razreda na dvije decimale i zaključne ocjene u 7. i 8. razredu iz Hrvatskog jezika, Matematike i prvog stranog jezika (Engleskog jezika) čine zajednički element vrednovanja.
  • učenici koji upisuju gimnazijske ili četverogodišnje programe bodovima pridodaju zajedničkom elementu još tri nastavna predmeta od kojih su dva propisana od strane Ministarstva, a treći propisuje škola.

SASTAVLJANJE LISTE PRIORITETA

  • pri slaganju liste prioritetnih programa važno je imati na umu da se na vrh liste upisuje program koji se najviše želi upisati. Za mijenjanje liste prioriteta imat ćete otprilike dva tjedna vremena.
  • prilikom prijave programa morat ćete izabrati prvi i drugi strani jezik, kao i izborni predmet.
  • po zaključivanju liste prioriteta više se ne mogu činiti nikakve izmjene i tada će vam razrednik ispisati Prijavnicu.
  • u željenu srednju školu trebate pri prijavi donijeti Prijavnicu koju ćete dobiti u školi i Upisnicu koju ćete ispisati sami iz svojeg sučelja. Također treba donijeti i liječničku svjedodžbu ukoliko je potrebna.
  • Ugovor o naukovanju (potvrda o odrađivanju prakse) treba dostaviti pri upisu ili najkasnije do kraja 1. obrazovnog razdoblja.
  • SVAKODNEVNO TREBA PRATITI www.upisi.hr I WEB STRANICE SREDNJIH ŠKOLA KOJE ŽELITE UPISATI!

HODOGRAM

  • 25.5. početak prijava u sustav
  • 26.6. početak prijava programa
  • 26.6. rok za dostavu dokumentacije redovitih učenika za dodatne bodove
  • 9.7. brisanje kandidata s liste koji nisu zadovoljili kriterije
  • 10.7. završetak prijave programa i početak printanja Prijavnica
  • 12.7. krajnji rok za predavanje potpisanih Prijavnica u školu
  • 13.7. objava konačne liste poretka
  • 13. do 19.7. dostava dokumentacije u srednju školu (budite oprezni i pratite datume na stranici željene škole jer to određuje sama škola)
  • 20.7. objavljuje se okvirna lista slobodnih mjesta za jesenski rok.

Budete li imali bilo kakvih nejasnoća, obratite se razredniku. Za poteškoće tehničke naravi treba se obratiti Carnetu što možete učiniti mailom na helpdesk@skole.hr ili telefonom 01/6661-500. Pri slanju maila koristite svoj carnetov mail (@skole.hr) i napišite svoj OIB, ime naziv škole i kontakt. Zaboravite li svoj PIN, pošaljite sms s mobitela s kojeg ste se prijavili sadržaja OPET na broj 888 000.

Na ovoj poveznici možete pogledati webinar sa svim detaljnim uputama, a otprilike od 50. minute možete vidjeti konkretnu proceduru izbora škola na vašem sučelju.

SRETNO SVIMA!!

Odgovori