Upisi u 1. razred

Molimo roditelje da pregledaju zaprimljenu elektronsku poštu koju su prijavili u sustavu e-Građani za upise u osnovnu školu i da se pridržavaju zadanih rokova.

U sustavu e-Građani generirane su UPISNICE te molimo roditelje koji koriste taj sustav, da preuzmu, ispune (ako je potrebno), potpišu te ponovno učitaju u sustav. S tom radnjom, postupak upisa je završen.

Oni roditelji koji za prijavu nisu koristili sustav e-Građani, obavezni su doći u školu u kojoj su izvršili prijavu te ispuniti (ako je potrebno) i potpisati UPISNICU prema obavijesti koja im je upućena elektronskom poštom.

Za dijete kojem je u postupku utvrđivanje primjerenog programa obrazovanja ili prijevremenog
upisa kao i za djecu čiji roditelji su podnijeli zahtjev za upis izvan upisnog područja čeka se odobrenje Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje Rijeka.

Roditelji koji žele upis u produženi boravak škole, bez obzira jesu li to kod prijava za upis u osnovnu školu u sustavu e-Građani naglasili, moraju se javiti na natječaj za upise u produženi boravak koji će biti uskoro objavljen na mrežnoj stranici škole.

Istraživačko putovanje u geopark na Rabu

U petak 7. lipnja 2024. četrdeset osam članova Istraživačke grupe uputilo se na istraživačko
putovanje u geopark na otoku Rabu. Ovo putovanje nestrpljivo se iščekuje cijele godine.
Polazak je bio u 7:40 iz trajektne luke Valbiska. U trajektu su se utvrđivali ciljevi o kojima
smo razgovarali još u školi na satovima istraživača. To su:
 -pješačiti i nositi svoje stvari,
 -prepoznavati stijenu pješčenjak,
 -promatrati, pronalaziti i skupljati fosile iz eocena, razdoblja prije 56 do 34 milijuna
godina,
 -promatrati prirodu – biljni i životinjski svijet te skupljati uzorke,
 -naučiti brinuti o svojim zalihama hrane i vode,
 -brinuti i pospremati svoje stvari,
 -uočavati i skupljati smeće,
 -uživati u moru – plivati, roniti, trčati, igrati se u pijesku,
 -podnositi napor bez kukanja
 -poći na izlet bez mobitela i novca
Mladi istraživači su uspjeli ostvariti te ciljeve. Uživali su u cjelodnevnim istraživačkim
aktivnostima. Pronašli su mnoštvo fosila, posebice krednjaka. Promatrali su zečji izmet te
pronašli zečju lubanju. Pronašli su i promatrali zmijsku kožu. U plitkom moru su pronašli,
promatrali te uzimali u ruke rebraše, želatinasta stvorenja slična meduzama. Pronašli su
morske crve, rakove i školjke. Osvojili su otočić i nadjenuli mu ime Istraživački otok.
Promatrali su neobično drveće i gljive. Kupali su se, ronili i natjecali u trčanju i plivanju. Na
pijesku su kopali i gradili. U hladu su igrali igru Pogodi životinju. U Valbisku smo se vratili oko
20 sati umorni, ali jako zadovoljni.

Pitaju me kako mi se da ići na takvo putovanje i paziti na
četrdeset osmero djece. To mogu pitati samo oni koji nisu istraživačkog duha. Mi istraživači
se razumijemo. Nas mame izazovi. Uživamo u promatranju, pronalaženju, kopanju. Nama to
nije napor nego uživancija.

Pogledajte filmić s našeg istraživačkog pohoda

Karmela Vajdoher Žilić Nastavi čitati

Posjet Vukovaru učenika osmih razreda Osnovne škole Fran Krsto Frankopan Krk

U petak 31. svibnja 2024. u ranim jutarnjim satima uoči neviđenog kišnog nevremena na otoku Krku učenici svih područnih škola OŠ Fran Krsto Frankopan Krk krenuli su na terensku nastavu u Vukovar koja se već niz godina realizira uz potporu Ministarstva hrvatskih branitelja.

Cilj terenske nastave je upoznati učenike osmih razreda sa značenjem grada Vukovara u obrani države u Domovinskom ratu te istaknuti važnost uloge koju je Vukovar imao u stvaranju samostalne Republike Hrvatske. Nastavi čitati

Lovro Grgantov i ove godine među 10% najboljih na međunarodnom matematičkom natjecanju “Klokan bez granica”

O međunarodnom matematičkom natjecanju “Klokan bez granica” pisali smo još u ožujku, no dugo se čekalo na rezultate. Prvi, neslužbeni rezultati stigli su krajem travnja, službeni tijekom svibnja, a diplome i nagrada tek neki dan. Naime, i ove je godine Lovro Grgantov, učenik 3. b razreda, ušao među 10% najboljih. Natjecao se u kategoriji “Leptirići”. Čestitamo mu od srca te mu želimo još puno matematičkih uspjeha u nadolazećim godinama! Nastavi čitati

Zanimljive aktivnosti – prijedlog učiteljima

Mora li kraj školske godine biti stresan, naporan i zamoran? Ne mora. Uz dobar plan i
provedbu, školsko gradivo je obrađeno i usvojeno i možda je ostao još ispit ili dva. Ima
vremena za ponavljanje gradiva, a ono ne mora biti dosadno niti se mora odvijati u učionici.
Dapače, neka bude drugačije. Evo nekih prijedloga isprobanih u 3. b razredu: Nastavi čitati